Kontakt

Biuro projektu

Dział Dydaktyki i Spraw Studenckich

ul. Kordeckiego 20

85-225 Bydgoszcz

tel. 52 373-27-06

kierunki.zamawiane@utp.edu.pl

Zmień kolorystykę serwisu
wersja16
Logowanie



Licznik odwiedzin
Dzisiaj11
W tym tygodniu27
W tym miesiącu160
Ogółem89106

Moi Drodzy – studenci kierunków zamawianych

W ten oto sposób dobrnęliśmy do końca I roku realizacji projektu pt. Studia inżynierskie gwarancją rozwoju UTP i społeczeństwa opartego na wiedzy. Był to dla nas wszystkich rok trudny – przeniesienie kompetencji realizacji kierunków zamawianych z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego do Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, zamieszanie ws liczby stypendiów na kierunku ochrona środowiska, zajęcia wyrównawcze z matematyki, fizyki i chemii, wyjazdy krajowe i zagraniczne, zakupy pomocy dydaktycznych do zajęć wyrównawczych i rehabilitacyjnych dla studentów niepełnosprawnych, ciągłe zmiany liczby studentów i uprawnionych do otrzymywania stypendiów w kolejnych miesiącach, a nade wszystko kłopoty z dotrzymaniem terminu wypłat stypendiów nauczyły zapewne nas wszystkich bardzo dużo. Trudno w tym miejscu obiecywać, że w następnym roku realizacji projektu nie spotkają nas żadne kłopoty. Mogę tylko, w imieniu całego Zespołu Zarządzającego projektem zadeklarować, że dołożymy wszelkich starań, żeby wszystkie elementy projektu realizować zgodnie z harmonogramem i Waszymi oczekiwaniami.

W dokumentacji konkursowej zapisano, że stypendium motywacyjne może otrzymywać do 50%  studentów danego kierunku wg stanu na 1. października każdego roku. Dlatego tak ważne jest, żeby jak największa liczba studentów rozpoczęła studia na II roku – tylko wtedy będziemy mogli wykorzystać przyznane nam dofinansowanie w jak największym stopniu. Tymczasem już teraz wiadomo, że na początku października 2012 roku na 6 kierunkach zamawianych będzie mniej niż 501 studentów (to gwarantuje utrzymanie dotychczasowej liczby – 250 (50%) stypendiów każdego miesiąca.

Proszę o dołożenie maksymalnych starań i zaliczenie I roku przez jak największą liczbę studentów na każdym kierunku studiów. Warto w tej kwestii wspierać się nawzajem, gdyż leży to w interesie Was samych jaki i Uniwersytetu.

Tym wszystkim, którzy uporali się z zaliczeniem I roku studiów życzę wspaniałego wakacyjnego wypoczynku, pozostałym wytrwałości w nauce, tak żebyśmy spotkali się wszyscy na II roku studiów

Kierownik Projektu

Prof. dr hab inż. Janusz Prusiński

03.07.2012r.

 

 

Uprzejmie informujemy, że w dniu 15.06.2012r.(piątek) osobom uprawnionym zostaną wypłacone stypendia motywacyjne za miesiąc maj.

 

 

Wyjazd na międzynarodowe Targi Achema został zaplanowany na 17 czerwca 2012r. Zbiórka studentów o godzinie 17:45 przy ul. Bernardyńskiej (parking przy gmachu Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii). W ramach projektu zapewniamy wyżywienie (śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiadokolacje), noclegi, wejściówki na targi i imprezy towarzyszące (wykłady/warsztaty) oraz transport. Należy zabrać ze sobą dowód osobisty lub paszport.

 

 

Uprzejmie informuję, że wypłata stypendiów motywacyjnych za miesiąc kwiecień nastąpi na początku przyszłego tygodnia (tj. 29.05.2012r.).


Kierownik Projektu

Prof. dr hab. inż Janusz Prusiński

25.05.2012r.

 

W czerwcu 2012r. w ramach projektu ,,Studia inżynierskie gwarancją rozwoju UTP i społeczeństwa opartego na wiedzy” zaplanowany jest wyjazd do firmy Guala Closures DGS Poland SA WŁOCŁAWEK. Celem wyjazdu jest bliższe poznanie technologii produkcji zamknięć do opakowań szklanych w tym między innymi wykonywanych z tworzyw polimerowych. Firma dysponuje bogatym asortymentem maszyn i urządzeń także zdobniczych do realizacji produkcji tychże zamknięć http://www.dgs.com.pl/?page_id=35 (zakładka maszyny)

Liczba osób, która może się zapisać na wyjazd nie może przekroczyć 30-tu Studentów. Zgłoszenia są przyjmowane do 10 czerwca 2012r. Zgłoszenia wraz z imieniem i nazwiskiem, numerem dowodu osobistego proszę przesyłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

W dniu wyjazdu obecność usprawiedliwiona.

Proszę o zaproponowanie przez społeczność studencką dogodnego dla Was terminu wyjazdu

Przybliżony wstępny Plan wyjazdu jest następujący:

8:00 - zbiórka na parkingu UTP przed portiernią Wydziału Inżynierii Mechanicznej budynek 3.2,

8:10 – wyjazd do Włocławka 93 km w jedną stronę (czas przejazdu około 1 godzina 40 minut),

10:00 – wejście na teren Zakładu

10:10 ¸ 12:15 – przywitanie, informację wstępne i kolejno zwiedzanie poszczególnych działów,

12:30 – wyjazd do Bydgoszczy, Kaliskiego 7

14:00 – orientacyjna godzina przyjazdu do Bydgoszczy,

Kontakt z opiekunem:

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wydział Inżynierii Mechanicznej, Instytut Technik Wytwarzania
Zakład Przetwórstwa i Recyklingu Tworzyw, ul. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz
bud. 3.2 pok. 109, tel. 52  340 87 39 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Informacje o firmie http://www.dgs.com.pl/

 
Więcej artykułów…

 

 

 

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Ta strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji na stronie Polityce prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.